Saturday, July 24, 2010

aku gemuk ??



gemukz? ye aku mmg gemuk .sejak 2 menjak ni entah kenape selera makan ak tinggi sngt.setiap saat detik dan waktu asyik ngap,ngap,ngap je...hhhahhahaha.. bile aku lapaq aku type msg antaq kat my ' mr gedik ' .hhhahhhaa..tapi yg bestnye dye x penah ckp aku gemuk..dye still ckp ' xdelah,mcm biase je ' padahal pade hakikatnye badn aku mmg da berisi..huwaaaaa.. nak jage hati aku laaa tuuuuu ;( kadang2 ' mr gedik' ade lah tego bab mkn ni,hehehehe..sbb aku slalo kecoh2 ngadu aku gemuk..hahhahah..tapi setiap kali jumpe msti dye bg aku chocolate,haiihhh..mcm mane aku x gemuk... nak plak bile ' mr gedik ' belikan roti john,perghhhh jilat jari beb waaa ckp sama luuuu... tapi bile tyme aku tak mkn org sume sebuk suh aku mkn..maybe ddorang takot aku jadi hot mcm ERRA FAZIRA hhahaahhah.. so murni,no worries teruskan usaha anda untuk menternak lemak..hhhhaaa.. mcm mane tak gemuk,mkn mc'd tengah2 mlm..haiiyooo !! kalo mr gedik tau niiii..... hahhaa...mesti kene bebel..heeee sorryyy..da langgar pantang larang :p jgn marah noooo.... w'apepun aku tetap nk truskn usaha untuk menslimkan bdn yg x slim2 ni..heeeeee..

okay ppl,gud nyte !




p/s: mr gedik boikot mc'd





No comments:

Post a Comment